Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Marcus Johansson - 8 juni 2014 20:45

Tjuuu

Idag när jag vakna skrev ja lite med Svea :)
Tröttna på att va uttråkad så jag drog på mig inlines åkte ut till skärgården och tillbaka :D

Åkte in till stan se om det var nå folk ute :)
Men det var det inte så jag åkte hem till Sara och Rille :) satt där prata ett tag innan vi drog ut till skärgården :D

Jag bada medans dom andra satt titta på :-) dom tröttna tog en vacker promenad ute i skärgården medans ja satt kvar :D

Satte mig i bilen sen vänta på dom :D åkte hem till Sara igen, Rille drog vidare hem för att få sina saker. Jag satt kvar en stund med Sara innan ja drog vidare med :-)

Nu ligger jag i sängen ska väl snart sova :-) jobb i morgon igen :-)

God natt på er :D

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards