Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Marcus Johansson - 4 juni 2014 20:52

Flicka ja är kär i dig
Detta är inte smekmånaden
Förbi förälskelse fasen
Mitt i smeten av kärlek
Ibland blir vi sjuka av kärlek
Det verkar som om vi argumenterar vardagen

Jag vet att jag missköttmig
Och du gjorde dina misstag
Och vi båda fortfarande har rum kvar för att växa
Och även om kärleken ibland gör ont
Jag fortfarande sätta dig först
Och vi ska göra det här arbetet
Men jag tycker att vi borde ta det lugnt

Vi är bara vanliga människor
Vi vet inte vilken väg att gå
Vi kanske borde ta det lugnt bara

Detta är inte en film utan
Ingen saga slutsatning
Det blir mer förvirrande vardag
Ibland är det himlen sänt
Sen åker vi tillbaka till helvetet igen
Vi kysser och vi gör upp på väg igen, jag vet vi inte borde ses eller vara med varann, jag lyckas ju alltid göra något dumt som göra att vi försvinner från varann, men lyckas alltid ändå hitta tillbaks till samma väg igen
Vi kysser vi gör upp med varann tills vi börjar om igen

Or I'm i!

Av Marcus Johansson - 4 juni 2014 17:53

Hellu!

Idag låg ja så trött att ja inte ville gå iväg men ja gjorde det ändå!

Möte Carola vi drog iväg till jobbet,

Vi har stått krattttttat gräs från 7.00-16,00

Är helt slut i armarna,
Utom när vi fick hjälpa en bära ett stort kylskåp som vägde 100kg -,- va inte lästaste att bära upp några trappor krångla med den, men ett stort plus gratis inträde fick vi om vi kommer iallafall ?

Nu ska ja bara ta de lugnt å inte göra ett skit!!

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards