Direktlänk till inlägg 27 november 2012

fuck this weeken!!

Av Marcus Johansson - 27 november 2012 22:48

HEJSAN!
 
tänkte skriva om om va som har hänt sen sist jag skrev:)
kan börja från helgen:) den här helgen har inte varit den roligaste :P haha så skriver bara så här om den fuck offfff and die du är för ful för mig men jag har en tjej som går för mig! :P haha
annars i månads skulle jag till skolan men det vart inte så haha låg kvar i sängen ett bra tag till för man tryckte bort väcka klockan :P haha sen vart det att dra möta morsan för att fixa en massa grejer :) så så drog vi och åt mat med morsan och hennes syrra :P vart så fall så jag trodde jag skulle dö där haha..
skulle springa lämna i lite mer pengar i parkerings maskinen haha så först sprang jag till johanssons titta där efter bilen så gick med nyckel där försökte öppna dörren så det skulle blippa till va inte där sprang jag till nästa parkering i parkeringshuset :P så hitta jag en exakt likadan bil så trodde det va den så gick stoppa i pengar så när jag väl ska öppna dörren så va det fel bil en då.. stod jag där bara tänkte WFT vart fan har hon parkerat. tar det 2 min så ringer morsan frågar vart jag va sa jag letar efter bilen sa hon att hon parkera under orion HAHA så man fick springa tillbaka :P morsan och hennes syrra satt och kalla mig idiot och pucko hela tiden för att jag inte fatta att hon hade parkerat där haha :P efter det så drog jag hem till morsan så hon klippte mig fick lite grejer till lägenheten, sen drog jag till sosso lämna lite grejer tänkte stanna där men hon skulle dra direkt så drog hem istället då:P satt där och vänta tills man skulle till henne :P
idag har jag heller inte gjort så mycket försov mig till skolan-.- så måste dit i morgon:P haha
annars har jag varit hemma tittat på all skit som varit där packat lite till:P så i morgon måste man packa packa packa likadant på torsdagen och fredagen :P för på freda ska man va ute där haha måste allt ha varit städat och borta snyggt bla bla bla :P och nu sitter jag hemma hos sosso :P trött efter att ha bärt upp en dubbel säng skruvat ihop den skrivat ner den andra som står över allt nu i lägenheten haha:P så snart ska jag lägga mig i den gud så gött det ska bli ny duschad i en ny bäddad säng ;P haha
hoppas ni med har haft det bra då:P ta det lugnt stressa inte ett bra tips ujuj ! puss och kram kram och puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marcus Johansson - 26 augusti 2014 18:59

helloj:)var ett tag sen man skrev nu här:Pmen har inte direkt haft nån tlf som jag brukar skriva igenom :Pannars är det de vanliga jobb hem kompisar träna :P haha:Pskrev på kontrakt idag på 1 års jobb ialalfall:) kändes väl bra :P vet man va man gör ...

Av Marcus Johansson - 13 juli 2014 23:57


Av Marcus Johansson - 8 juli 2014 19:42


Guess it's true, I'm not good at a one-night stand But I still need love 'cause I'm just a man These nights never seem to go to plan I don't want you to leave, will you hold my hand? Oh, won't you stay with me? 'Cause you're all I need Th...

Av Marcus Johansson - 7 juli 2014 17:31

Tjenare :D Nu har man lite tid att skriva här igen :D Kan väl börja med fredagen :D Sluta jobbet vid 3 tror jag det skynda mig hem för att duscha packa allt man nu behövde ha med sig :P Vid 5 så kom Amanda hit, satt utanför och vänta ...

Av Marcus Johansson - 3 juli 2014 19:30


Tjenare ! Är som vanligt jobb jobb jobb :) Va på möte idag med får bara beröm tydligen är väl bra det :) Prata med sosso idag som var upprörd så jag lugna ner henne och sånt :) Sen så har jag varit med Amanda med :) prata med henne :)...

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards