Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Marcus Johansson - 2 januari 2013 15:48

tjenare tjenare fan va ett tagsen igen, ELLER? 


aja 
tänkte berätta lite om ni nyår!
jag börja dricka redan vid 1 på dagen tills min bror och micheal kom till mig vid 4!
så börja vi dricka som fan shoota köra nåt öl spel sånt fyfan! hade skit roligt tills alla andra kom.
tog typ 2 timmar sen vart det en massa jävla bråk istället, så man fick nog skicka ut alla till slut, 
så vart förbannad sen drog ner på stan skulle möta älsking så man kunde ta nyårs kyssen! haha allt jag tänkte på då!
efter det så stod vi där ett tag prata träffa folk sånt,
sen så drog vi hem låg där och prata sånt som hade hänt och så, tills hon somna sen kunde inte jag somna för mådde så dåligt över allt som hänt så låg vaken en bra stund till, sen när jag vakna mådde jag fortfarande dåligt, så gav tjejen en godmorgon puss, drog jag hem direkt, plocka en massa skräp ute som folk hade slängt sånt skit, tre kassar med skräp ute plocka jag ihop, torka bort blod över hela gången med, höll på från 10- 14:00
va inge roligt kan jag säga höll på nästan 2 timmar med att fixa toan som dom hade gjort ett jävla stop i..
satt försökte fixa tangentbordet dom hade spilt så mycket att typ klistrat fast sig så fick ta los allt skölja av sånt skit, tagit bort det mesta i vardagsrummet.. enda jag har kvar är köket som ser så förjävligt ut att jag inte orkar titta på det... har toan kvar med är lite blod sånt över allt där så tänkte hoppa in i en dusch tvätta hela jävla fucking bad rummet så det blir så rent att man kan slicka på det utan att DÖ!
men men va ska man säga tattare finns det gott om :) 
just nu sitter jag lyssnar på musik skriver det här skiten haha försöker få nån att äta tacos med mig .. men fan ingen som vill det.. haha så får väl äta det själv istället -.-
annars hoppas jag alla andra har haft en bra nyår :D
 nu blir det over and out!
god nytt år med !!!!!!! PUSS!!!!
lägger upp några bilder från nyår när allt va bra:)
               

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards