Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Marcus Johansson - 31 januari 2013 18:48

tjenare tjenare:)

har lite på hjärtat känner jag hehe:)


kan ju börja med det här 
dom senaste dagarna här har inte varit dom bästa :)
men jag har försökt med det mesta, försökt att inte va arg/ledsen
men sen kommer det till en punkt man har fått nog och blir galen 
igår kan jag lova att jag vart väldigt galen :S
men alla får väl sitt damp nån gång kan jag ju lova är ju inte den enda som har fått det..


aja men nu verkar det va över helt och hållet..
är väl lika bra det förmodligen, för kom ju aldrig nån vart en då
allt som va var bråk hela tiden om nåt litet eller om nåt stort 
men nu spelar det ingen roll för nu har ett hjärta gått till två
kan man ju alltid leva då, Men tackar dig för alla bra minnen en då
dom glömmer jag aldrig vill jag inte glömma heller
va bra så länge det vara, men nu är det över hoppas du hittar den du vill ha nu 
inte gör samma sak mot han,
för va inge roligt när det va så
sluta inge bra heller en då..
men nu kan vi tänka på det som betyder mest 
leva det vi vill leva.. utan att en annan ska säga att det är okey
men nu ska man väl inte slösa tid nåt mer på det här för det kommer aldrig bli okey igen
men nu är detta slutet på det 
hoppas du haft det bra med så länge det vara !!
HERRA!

fin hand man fick en då!
 



Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards