Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Marcus Johansson - 15 januari 2013 20:47

DU 
Hur gammal är du? -  snart 21 :)
Hur mår du? - jag mår bra :D
Favorit citat? - 
SKOLA 
Är du liksom ensam eller populär? - det vet jag inte :P är inte poppis är inte själv:D  
Har du blivit/blir du mobbad? - jag har blivit mobbad en hel del från 6-9 :)
Har du många vänner? - har många vänner väldigt många :D men kanske inte många som finns för en när det gäller:)
Är du trygg i skolan? - i den skolan jag går i nu ja:D
Har du lärare du litar på? - nej det har jag verkligen inte:)
Har du något stort problem i skolan? -  ja det har jag:) 
MENS 
Har du fått din mens? Om inte, strunt i frågorna här under -  tyvärr är kille glad över det med:S
Förklara hur din mens är, märker du den knappt, mycket mensvärk, blöder lite? -  
Vilket är din favorit skydd? - 
Använder du tampong? - 
Hur länge har du haft mens? - 
Hur förklade du för dina föräldrar? - 
Vet någon om att du har mens? - 
Hur är du när du har PMS? Som vanligt eller en bitch? - 
Hur var din reaktion när du fick din mens? - 
PARTY 
För dom lite äldre 
Blivit full? - ja det har hänt:)
Om du blivit full, gjort saker du verkligen ångrar? -ja det har jag verkligen gjort och gör än idag 
Kan du berätta om nått riktigt party minne? -
haha ja det kan jag väl xD första fyllan !! när en kompis drog ner byxorna framför alla, vart så förbannad ingen våga säga vem det va så, dom peka runt mot alla jag sprang runt där skulle slå alla haha så peka dom på en lyktstolpe som jag stog och slog på ett tag xD sen efter ett tag drog jag upp till ida haha va där en stund sen gick vi ut xD gick jag runt med henne fast jag gick trilla överallt xD
så uppe vid trumpan vid deras häck där slockna jag ett tag xD haha sen fick alex hjälpa mig hem men sa att jag klarar mig själv slog bort hans arm :P tog ett steg trilla rakt ner med ansiktet före i trottarkanten xD sen minns jag bara att jag vakna hemma sen xD

För dom lite yngre
 
Kan du berätta om nått riktigt disco minne? - hm nja saltmästarn när det fanns så vann jag och min första tjej dans tväling :S gills det?XD annars inte så värst många
KÄRLEK 
Är du i ett förhållande? - ja det är jag :D
Är du kär? - jaaa:D
Har du blivit dumpad? - båda ja och nej:P  
Har du dumpat nån? - aaa
Hur många har du varit tillsammans med? de är inte många:) försöker hålla det så länge jag kan :) 
Har du något kärleksproblem, isåfall, vill du berätta? - haha hmm har väl alla :D nej vill jag inte har ni inte med att göra;)
Har du någon fin kärlekshistoria? - om du vill veta min kamp jag har kämpat efter en i 4 års tid visst:D 
Oskuld? -  nej är jag ikke
Kysst någon? - klart jag har :S mamma själv klart:$ hihi
Haft ett förhållande? -  har ett nu :D
KROPP 
Hur känner du med din kropp? - inte nöjd över huvetaget just nu:)
Vad väger du? ( Finns inget att skämmas för! Alla är olika! Men du måste inte berätta <3  ) - haha nej du håller jag hemligt;$
Hur lång är du? -  vetefan 178 - 180 nåt sånt:P
Bröststorlek? -  DD :o
Klädstorlek? - xl L blandat där:o
Skostorlek? - 45:D
Komplex? - 
Något du vill snacka om inom detta ämne? Skriv nu isåfall! -  
VÄNNER 
Har du vänner? -  ja klart jag har
Har du en bästa vän? - ja amanda :D
Har du förlorat en vän? - ja 
Är du i bråk med någon? - haha jaaa :D det är skit sköj 
FAMILJ 
Är dina föräldrar gifta/skilda/ihop? - nej är dom inte
Syskon? - 2;D
Familjeproblem? - nää  
ÖVRIGT: 
Använder du stringtrosor?- ja när jag är själv:$ känns så gött när bollarna hänger på varsin sida:o
VILL du använda stringtrosor?- alltid;)
Tampong eller Binda? - tampong;) haha
Pojkvän eller Flickvän?- flickvän:)
1 bästa vän eller många vänner?-  1 bästa vän :) 
Dator eller TV?- dator kan man se film göra allt en då;)
Kyss eller Puss?- både och:D
Hångel eller strul?- både och xD
BH eller utan BH?- BH
Läppglans eller Läppstift?- läppstift ;)
Mascara eller kajal?- mascara ;$ haha
Libress eller OB?-what

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards