Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Marcus Johansson - 10 januari 2013 23:06

tjo fuckers!

imörra är jag ledig som ni vet:) 
på dagen vetefan va jag ska göra ... 
på kvällen blir det krogen med amanda förmodligen om det inte blir nå ändringar men det tror jag väl inte att det blir:)
får väl se va vi hittar på:D 
annars blir det väl inte ett skit :) ingen som vill ses nu för tiden så:D
over and out!

Av Marcus Johansson - 10 januari 2013 14:19

- Fyra frågor om förhållanden


Är du singel? - upptagen 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - aha då
Hur många har du varit riktigt kär i? - 2
Är du kär just nu? - Totalt förälskad i min sosso


- Tio frågor om dig själv


Namn? - Marcus Johansson
När fyller du år -  16 juni
Några piercingar? - nope har jag ikke :)

Vad har du på dig just nu? - kläder:)
Vilken årstid är bäst? - sommar skulle jag nog säga då:P
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att se min sosso ligga brevidd mig och solen som lyser igenom fönstret ^^

Vad tycker du mest om hos dig själv? - min humor haha 

Vad är du bra på? - Är en god lyssnare 
Vem älskar du mest på denna jorden - min familj och sosso
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med nån :)


- 10 frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig? - jag ofc :D
Vem är den roligaste av dina vänner? - bobba skulle jag nog säga:)
Vem är snyggast av dina vänner? - öm vetefan 
Vem är mest partyprisse? - min bror xD
Vem är den du helst har filmkväll med? - den jag älskar!
Vem av dina vänner är mest "evil"? - AMANDA PETTERSSON! HAHA


- 10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast? - min mor skulle jag nog säga
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nja inte direkt
Vem är farligast i din familj? - jag ofc :S
Vem ser roligast ut i din familj? - jesper han är så ful:o
Vem är coolast? - ingen va jag vet:)
Har ni något husdjur? - jag har inte det :D men min mor har!
Mest gemensamt med? - ingen va jag vet:) 
Underhållningen? - hmm aha du vetefan 
Sover du oftast med? - Mig själv.
Roligaste kvällen med familjen? - När alla har vart samlad! :)


10 frågor om idag


Vad har du gjort? -  varit på stan och tittat runt lite med amanda:)
Vad ska du göra ? - svara klart på alla frågor xD
Har du gjort något dåligt idag? - nej har jag inte :)
Vad har du ätit idag ? inget än så länge-.-
Har du duschat idag? - aha det har jag :P
Är du trött nu? - nja lite gran kanske :)
Vad händer i morgon? - det vet jag inte :) märks väl :)
Går du i skolan? - aha det gör jag !
Har du varit i skolan idag? - Nej, vakna och stängde av klockan somna om-.-


ANNAT


Hur mår du just nu? - mår illa :S
Har du piercat dig? - aha det har jag gjort men dom är borta nu:)
Är du hungrig nu? - ja det är jag som bara fan !
Vad är klockan nu just nu? - 14:35
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Fb, bloggplatsen youtube!


TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast? - morsan i söndas :)
Vem ringde du senast? - min bror :P
Vem sms:a till dig senast? - amanda :)
Vem sms:a du till senast? - amanda :)


ÖVRIGT


Gillar du punk? - kanske det:P
Har du sminkat dig idag? - öm nej tyvärr inte än:/


MUSIK


Lyssnar du på musik just nu? - fergie big girls don´t cry vart det nu :)

Vilket är ditt favoritband/artist? - det vet jag inte :P alla för det mesta alla har gjort nån bra låt man lyssnar på:P
Vad gillar du för musik? - Allt


KLÄDER


Har du fler än 4 linnen? - nej har jag inte xD
Har du fler än 3 jeans? - Ja det har jag :P
Har du fler än 5 tröjor ? - Ja


KÄRLEK


Är du kär just nu? - Har jag inte nyss svarat på denna fråga? ;)
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - YES!
Är du romantisk? - ibland ibland inte! 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande helt klart.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej det har jag inte!
Vem sov du senast bredvid? - sosso
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? - kommer jag inte ihåg
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - det vet jag inte :) typ när dom va runt 16 tror jag xD

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Verkligen Inte!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej:)
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Lite allt möjligt :)

Av Marcus Johansson - 10 januari 2013 12:17

tjo tjo:)

vart ingen skola -.- vakna bara att stängde av kl sen somna om -.-
så vakna jag halv 12 typ värt-.- 
men men nu har jag helg i 4 dagar;) hehe fan va gött!
kom nyss ur duschen :D ska dra och träffa amanda snart tänka jag :D dra ner på stan och titta lite :D
sen ska jag bara hem och städa -.- börjar tröttna på hur det ser ut här...
det är så min dag ser ut idag förmodligen om ingen mer vill ses :D bara skriva säga till då:D 
 hej då puss!

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards