Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Marcus Johansson - 11 januari 2013 19:29

tjo :D
sitter pöppppppppppper drängarna haha:P gjort mig fräsch dricker lite:D väntar bara på att tiden ska bli lite mer :D haha
då ska man dra ut på bells med amanda :D hoppas det blir bra :D 
annars va har jag gjort idag inte ett skit väntat på att ska bli kväll:D haha
varit uttråkad varit ute gått som vanligt jag gör:D haha drog tilll älsklingen en stund med träffa henne:D hon va så söt så:D
men nu ska marcus dricka sina 7 cider dom bara åker ner som vatten va fan :S det är bra det HAHA!!!!!!!
wft är det för fel på dig marcus :o
inte vet jag är bara god och glad 
jaså det är du med snart inga hjärnceller kvar
då kanske du blir glad när jag kallar dig för far :S HAHAHA
lol sitter skriver med sig själv nu med:S
forever alone right now BAHAHA TÖNT!!! HIHI


 

Av Marcus Johansson - 11 januari 2013 13:04

om du hör en röst, som säger till dig att morgon kommer efter natt då är det jag, om du känner en hand som visar dig rätt väg som leder ditt  steg, då är det jag, högst upp på berget finer du mig. korsa en flod å jag simmar med dig å om du tvekar så ser du snart ett ljus så klart, då är det jag, kommer alltid finns där hur det än är!

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards