Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Marcus Johansson - 17 januari 2013 18:07

tjo fan!!

kan säga så här att jag inte va piggggggggggggggggggggggg imorse iallafall:O fyfan ville bara söve söve söve!!
men bestämde mig för att gå upp göra mig i ordning:D
kom iväg till buss satte mig där på somna direkt:o
klev av tog nästa buss somna direkt! XD haha trött som fan!:P
när jag väl kom till skolan så fick jag börja läsa en bok-.- fast va väldigt bra för en gång skull så lästa i en och halv time:)
sen somna jag i soffan xD haha vakna när vi skulle in på lektion igen vid 1 :P så söv bort dom 2 timmarna jag hade rast va gött kan jag lova:P 

sen skulle vi läsa olika dela i klassen högt, så olika grupper först gick iväg läste för varandra :)
det gick bra hade skit roligt sen när vi skulle lästa olika delar till verkligen hela klassen då hade vi med en sång med som vi skulle läsa haha så en kille rappa och jag två till beatboxa till den fyfan har aldrig skrattat så mycket hahaha va roligt det va :D  tiden bara rolla iväg för en gång skull:) 
efter halv 3 där så tog jag bussen hemmåt va så hungrig, så jag drog till karlstad åt på donken :) 
i bussen sen träffa jag jossan satt och prata med henne tog sällskap hem :) 
nu sitter jag hemma helt död i huvudet så funderar på att ta stekpannan slå på pannan så jag slocknar ett tag haha :D 
men nu har jag helg tills på tisdagen iallafall GÖTTTTTTTTTTTTTT:D ha det bra puuuuuuuuuuuuussssssssssssss!!!

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards