Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Marcus Johansson - 23 januari 2013 23:14

tjo tjo fan...

idag när jag kom till skolan med fråga jag om ledig het för att åka bort ett tag, men dom sa nej till det
så sa dom om jag åker iväg en då så kommer dom skriva ut mig från skolan ...
vet inte va jag ska göra för jag vill komma bort ett tag här ifrån.. 
men måste gå kvar för pengarna -.- GAAAAAAAAAAH jävla neger varför kan man inte få göra som man vill bara....
va fan ska man göra om man mår så dåligt men går runt och fejkar att man mår bra.. 
man måste bort ett tag för att kunna må bättre men kan inte göra det för nåt hindrar det .......


ska man till skolan imörra med sista dagen den här veckan yeey :D fan va gött,.,,
får se va den dagen har att bjuda på då...

Av Marcus Johansson - 23 januari 2013 20:09

nu så :)
ska jag köra armar mage tänkte jag här hemma:) med vikterna jag har och allt haha :P 
ska man ta tag i träning på allvar tänkte jag :) har man köpt sånt här med:)
 

Av Marcus Johansson - 23 januari 2013 13:59

Tjo Tjo :)
Idag skulle jag gå upp tidigt tänkte jag :-) sluta med att jag låg kvar i sängen till halv 7 -,- så va bara ta sitt feta arsle man har gå upp borsta tänderna och gå! XD haha
Svin kallt va det med ute :P yeey på det not!!
Så satte mig på bussen när den kom somna nästan direkt :P hehe
Gick av skulle vänta 40min på nästa så satte mig vid ett bord slappna av somna dunka huve i bordet va inte trevligt vakna på -,- tyckte det va pinsamt så gick ut vänta istället på buss fan :P
När den väl kom hoppades jag på att den skulle va varm men de var sen ju inte kan jag lova Fyfan...
Annars har jag varit i skolan är där än :-) har gått ganska fort en då idag tycker jag bra roliga lektioner :-)
Fick reda på att jag ska få sköta några lektioner här snart framöver med :D haha ska bli roligt och se hur det går :P
Fått reda på att en tjej varit kär i mig ett tag med xD va roligt veta så fråga jag om det va därför hon glodde så på mig haha vart hon knall röd i ansiktet kunde jag inte låta bli å skratta xD
Nu väntar jag bara på att lektionen ska börja för vill hem är skit hungrig -,-
Amanda va ju Inge snäll bjöd på pannkakor i morse :(( eller förmiddag eller va fan de blir-,^
Ha en bra dag kyss och smek sosso kom och lek;$ haha

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards