Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Marcus Johansson - 13 januari 2013 19:53

1 tips som jag känner:)
Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu, att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du. 

Du passar in i själva skapelsen, det finns en uppgift just för dig, men du är fri att göra vad du vill med den, ta reda på det du vill innan du bestämmer dig helt,

 bara ett tips om du inte vet själv så tänk efter är det verkligen så du vill ha det som du har det idag, för snart är det försent att ändra på det, kanske tror du har mycket tid, men det vet du inte förens det är verkligen försent!

om helgen 

tjo tjo fan:D tänkte nu berätta lite om min helg:D
den har faktiskt varit underbar för en gång skull:)
utom lite tråkiga nyheter:/ men allt annat har varit toppen tycker jag :D
ifredas va jag ute med amanda :) vi hade skit sköj haha även fast vi typ satt stilla så hade vi roligt en då:P satt sjöng dansa lite när vi satt hahahaha käfta med varannnnnnn om vem som hade om en kille om han va bög eller inte hahaha xD tror fortfarande inte han är det xD HAHA
efter vi tröttnat på skit musiken på bells de bandet som spela så drog vi till statoil å köpte mos haha:P
amanda vart helt galen för lite mos hahaahha xD
efter det så drog jag hem till älskling :D skulle sova där :D 
nästa dag när vi gick upp så prata vi lite och så:)
efter det hjälpa jag henne möblera om lite:) 
så bjöd jag på mat med :D efter allt det så duscha jag :) hoppa i säng med babe låg där myste hade det väldigt bra :D
så till slut somna hon :) jag va på väg att sova haha men börja hennes gran jävligen igen med musik så gick inte :) 
så tog hennes dator satte mig vid den en stund titta hur går för amanda och så:) somna vid halv 9 imorse vetefan varför kunde inte bara sova helt enkelt :D vakna vid halv 1 tror jag det va att sosso skulle ner och tvätta så följde med henne:D 
så hon har hölt på hela dagen typ med att göra en massa grejer :D jag tog hennes fråd och tog ut allt packa i ordning så en soffa skulle få plats med som jag bärde ner ditt sen :) Marcus va så duktig på att packa allt att finns mycket mer plats nu för det:P innan så va det propp fult fyfannnnn:P men gick när marcus väl sätter igång hehe:P
efter det när vi typ va klara med allt:P så bjöd älskling på mat idag :D tack så mycket <333:D
sen efter vi hade ätit klart så skulle hon åka iväg så jag drog hem :D har duschat bara väntat på tiden skulle bli lite mer:D haha
så nu ska jag dra köpa dricka :) sen hämta datorn bära den till älskling så vi kan se på film:) 
kommer lägga upp 3 bilder från i fredas med :) 

     

 

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards