Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Marcus Johansson - 26 januari 2013 15:53

tänkte skriva ur mig lite :)

jao dom senaste dagarna har man inte mått så bra kan jag lova, 
för jag gjorde slut med den jag älska av hela mitt hjärta.
men jag kände att va tvungen att göra det för funka inte som det skulle, ingen av oss mådde bra, 
även om jag inte ville göra det  över huvudtaget,
men finns inte en sekund jag inte tänker på henne även om jag försöker låta bli så går det inte,
saknar henne enormt mycket, även hur det va hur vi hade det, jag ville aldrig förlora dig 
det vill jag att du ska veta med
jag kommer sakna det vi hade den tiden vi va tillsammans, den stunden jag kunde få dig att le.

men för varjedag som går mår jag bara sämre jag som ska annars må bättre men gör jag inte, ångrar att jag gjorde slut. men nu är det försent att ändra på det, jag sa att jag aldrig skulle såra dig, men va exakt det jag gjorde istället, å jag mår så dåligt av det så du inte anar hur mycket. jag hatar att jag har svikit dig, men jag hoppas att du kan förlåta mig, ingen är ju perfekt, 
men jag kommer alltid älska dig, även om du inte skulle tro mig
du tror säkert jag har gått vidare men kan jag lova att jag inte har för enda jag har är ett tomt hjärta som står kvar
väntar tills blir vi två en dag igen, den dagen allt funkar som det ska
även om det ska ta 100år kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta och det vill jag att du ska förstå

men jag vill också att du ska va lycklig även om det inte är med mig, jag hoppas du hittar nån verkligen nån som kan få dig att må bra, nån du kan gå älska varje dag, 
någon som finns där för dig, ovasett av de än är, att är en kille du kan tänka dig leva med,
för när du är glad är jag glad, när du är ledsen är jag ledsen,
hoppas verkligen att du blir lycklig en dag så vet du hur det va när jag va med dig så jag kände med dig när jag va med dig
kan du nog förstå hur jag känner för dig med 

jag vet att de är över tack avre mig, men jag kommer aldrig glömma dig
för jag älskar dig, saknar dig
även om du inte skulle tro mig!
( sosso Baronik)

minnen jag aldrig glömmer!
       

finns ingen som är vackrare än dig på denna jord!
 


Av Marcus Johansson - 26 januari 2013 13:35

helloj!!

idag vakna jag vid 8 först-.- titta på hur mycket kl va då.. sa jag till mig själv i helvete att jag ska gå upp nu...
så la mig upp och ner istället somna om vakna halv 1 :)
vakna då av nåt pucko som står utanför gasar som fan hela tiden så trodde jag skulle gå hämta mina sist ägg kast mot han -.-
men istället satte jag mig vid datorn:)
så komjag ju på att jag spillde lite på den igen så gick inte å skriva så bra.,.
så fick jag ta los allt göra rent skiten tog bara 45 min LOL-.-
haha aja får se va den här dagen har mer att bjuda på då..
nu ska vi se om jag orkar äta eller om jag skiter it :) 
puss hej!!

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards