Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Marcus Johansson - 24 januari 2013 18:45

tjenare :)))

idag vakna jag vid halv nio -.- inte roligt så hoppa ur sängen sprang ner till busstationen :P haha
när jag kom till skolan så börja jag läsa direkt i 2 timmar så läste klart den, när jag precis la ifrån mig den så kom läraren med en på 200 sidor som jag ska ha läst ut nu tills på måndag -.- yeey fuck you dude-.-
aja är ju bara göra skiten så blir det klart nån gång :) 
annars har jag varit med kompisar i skolan tittat på en tavla en tjej kompis har gjort klart nu tog henne 3 veckor att göra :S fyfan vart jävligt bra i alla fall lägger upp bild på den med:)

åkte från skolan kvart i 3 så va i karlstad runt halv 4 eller nåt sånt där, första man gjorde va träffa på nadja när man klev av, vinka till varandra, sen satt hon mest stirra sönder mig kändes det som men men,
sen kom bussen hoppa jag på den, blev en ganska full buss kan jag lova ujuj träligt, men skratta åt en kille, fick se hans blick när han stog vid busshållsplatsen en bit bort när bussen bara åkte förbi, haha 
han bara tog upp händerna jahapp typ som man gör när man inte vet ryker med axlarna sånt hahah fan va jag garva åt han hahahahahahaa fan va arg jag hade blivit kan jag lova haha,

sen sprang jag typ hem vet inte varför ville bara hem, hoppas på att jag inte träffar på nån jag inte ville träffa
ofc gjorde jag det bara för det-.- förmodligen såg dom mig inte för dom bara gick som tur va, haha.
sitter jag hemma ska göra mig i ordning för i kväll:)
imörra åker ajg till mönkförs med lovisa va där i helgen med henne förmodligen :)
ska jag träffa amanda med imörra ta en fika prata om skola sånt med:)
hoppas ni har en bra helg puss och kram !!!

bild på tavlan!
 

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards