Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Marcus Johansson - 9 januari 2013 23:40

druckit alkohol? - ja det har jag många gånger HAHA
rökt?-
 jag har provat men inget jag skulle börja med direkt!
snusat? -
 har provat :O va lite godare än att röka kan jag lova :P haha men inget jag börjar med heller !
rökt vattenpipa?-
 JA som bara fan ett tag xD haha men slut med det med:D
däckat?-
 haha har gjort det en gång :o inge mer!
blivit påkommen?-
 hmm om va då?:o
kysst en främlig?- inte i år har jag inte det hehe

haft oskyddat sex?-
 öm ja det har jag vem har inte ?:o
har strulat med mer än en person under 24 timmar?-
 förra året ja :) men inte detta år !
kysst en tjej i klassen?-
 nope har jag inte gjort !
gjort ngt dumt?-
 ja det har jag väl :D
gjort ngt som du ångrar?-
 naj inte direkt :D
sagt nej till sex?-
 ja det har jag gjort några gånger:)
fixat dig i timmar?-
 nej xD har jag inte gjort haha
gråtit inför mer än 10 personer?-
 nej det har jag inte :) 
smygit ut?-
 ömm nej bor själv så behöver inte ;) kan va hur klumpig jag vill haha

sovit brevid någon av samma kön? - ja det har jag gjort
sovit brevid någon av motsatt kön? - öm inte lite heller :$
lekt med någons känslor? -
 nej är inget som skulle komma in i mina tankar ens!
älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - jaaa det gör jag nu så :)
gråtit dig till sömns? - har hänt en gång ! inge mer ! kommer inte ske igen kan jag lova:)
gråtit framför någon du älskar? - nej det har jag inte gjort :)
haft sex ute i skogen? - nej har jag inte :) men skulle gärna prova haha
kysst en tjej? - klart jag har vem har inte liksom :S

vaknat av att du gråter? - nej har jag inte gjort
skrikit ord som hora och slampa till någon? -
 inte va jag kommer ihåg:o
slagit någon på skoj? - hahaha aha ett par gånger kan jag lova ;)
blivit slagen på skoj? - haha inte lite heller :P men sånt är roligt att skoja till det:D om dom tål det:D
lärt känna över 10 stycken nya människor? - jao det har jag gjort :D gissar nog snarare runt 150 personer :)
gått bakom ryggen på någon? - nej har jag inte gjort!
varit på semester utomlands? - nej men ska fan bli snart!

badat i havet? - naj tyvärr har jag inte gjort !
haft snöbollskrig? - nej har jag inte haft:( snyft
sett en hel fotbollsmatch? - nej haha hatar sport inge roligt att titta på!
inte sovit på en hel natt? -
 haha aha kan man säga typ haha
varit på sjukhuset? -  i år har jag inte det:) men förra så var jag det :)
sovit i över 12 timmar? - aha det har jag gjort ett par gånger:)
sett en film mer än 10 gånger? - haha naj inte än fyfan ser jag en film kommer jag typ ihåg allt sen xD
tagit någon på röven? - ofc :P haah gött som fan att klämmmmmmmmma på vafan:o
lärt känna någon via internet? - ja det har jag gjort :) oftast bara dryga folk-.-
velat dö? - ja det har kommit i tankarna har det gjort:) men har inte gjort det på grund av allt folk som behöver mig :)

fått ett ig? - hahahahaa aha det har jag fått !
åkt buss i över 10 timmar? - nee men åker buss 4 timmar om dag om det räknas till slut haha
varit ute en hel natt? - hahaa aha det har jag varit :D vem har inte 
blivit tagen av polisen? - nej det va ett tagsen nu :P hehe
svikit en vän? - aldrig och kommer aldrig göra de har jag gjort det ber jag om ursäkt :/ men va jag vet har jag inte gjort det!

Av Marcus Johansson - 9 januari 2013 18:45

1. vad heter du (ditt riktiga namn) : Marcus kall-henrik johansson
2. vad kallas du - mitt namn?
3. vad vill du bli kallad - mitt namn?:O
5. stjärntecken - tvilling
6. lunar - hell no
7. bdb - ja!
8. helgon - nej
9. vart bor du - i en tråkig stad :S
10. vad har du för mobil  - iphone 4
11. har du en egen dator - ja
12. vem är din/dina bästisar - amanda pettersson
13. har du några husdjur - naj!
14. vad ska du göra i sommar - dra ditttttttt igen har varit :)
15. favoritfärg - svart/rött
16. turnummer - 16
17. vad älskar du mest - my girl ofc:)
18. intressen - lite av allt möjligt :)
19. favoritband -  lyssnar på allt
20. favoritlåt med ditt favoritband - massa
21. namnsdag - jadu

22. vad skulle du vilja heta (förnamn efternamn ) -  det jag heter. 
23. vad heter du på din msn just nu - morr_johansson@hotmail.com
24. hur många online - vetefan mest horor :S 
25. vem är 15nde online - vet ej!
26. vem har du blockat - massa horor men gav upp tills slut kom bara nya så har slutat använda msn
27. hur många olika grupper har du - vet ej
28. har du några olästa mejl på hotmail - skulle väl gissa på några tusen nu xD
29. har du några nya kommentarer på bdb - tror jag ikke
30. isf hur många - 0
31. hur ser din drömkille/drömtjej ut - den ser ut som min tjej nu :) otroligt vacker :)
32. beskriv ditt hår - ljus brunt och kort!
33. har du några piercingar/tatueringar - nej 
34. vart skulle du bo om du fick välja - nåt varmt ställe utan katastrofffffffffer hela tiden:)
35. bor du i lägenhet eller villa - lägenhet
36. vilken färg är snyggast på kläder - rosa :D
37. vad har du på dig - naken just nu 
38. har du något i håret just nu - mer hår ofc :)
39. vad har du gjort idag - skola set film gamla vanliga
40. vad ska du göra imorron - skola sen ta helg:)
41. hur mår du just nu - jadu som alla andra dagar:)
42. hur brukar du annars må - olika
43. är du sjuk - i huve aa
44. har du ont nånstans - ja 
45. har du gått till tandläkaren detta året - nej
47. har du några syskon - 2
48. vilket är ditt favoritdjur - hundar 
49. äter du ofta godis - just nu är det blandat!
50. vilket är ditt favoritgodis - inget
51. vad är det finaste som finns - att vackna bredvid tjejen :)
52. vilken är din favoritdryck - vatten!
53. vilket är ditt favorit tv-program - the big bang theory
54. vilken är din favorit vecko dag - ingen
55. vem är din förebild - jag
56. vad är bäst med dig - att jag är mig själv skiter i va andra tycker
57. gillar du muffins? - ja
58. hatar du någon just nu - ja
59. saknar du någon just nu - ja! D: 
60. har du kysst en apa - om man räknar med en person aha
61. vilket husdjur skulle du vilja ha - hund
62. är du allergisk mot något - inte va jag vet
63. har du ngt nytt gb-inlägg på bdb - vetefan
64. hur många bilder har du lagt ut - jadu titta får du se
65. vad har du valt för bild här ovan - ingen
66. vilket band är det dåligaste som finns - jadu
67. är du kär - ja!
68. är han/hon snäll - alltid
69. vad är din civilstatus - upptagen med en pangbrud;)
70. Hur många bildagboken har du haft - 1
71. Hur många har du nu - 1
72. är du medlem på någon annan sida än bilddagboken - ja
73. isåfall vilkenvilka - facebook,  instagram

74. vilket är det fulaste tjejnamnet - vetefan
75. vilket är det fulaste killnamnet - vetefan
76. har du varit hos frisören det här året? - nej   
77. använder du nagellack - nej
79. har du eget rum - ja
80. har du en dubbelsäng? - nej
81. har du en egen platt tv - ja
82. när flyttade du senast - månadsen typ
83. vilken stil har du - min?
84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med - den jag känner bäst SOFIE BARONIK;) 
85. vilken kändistjej har snyggast kropp - SOFIE BARONIK:)
86. vilken kändiskille har snyggast kropp - jag ofc? BAHAHA
87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad - nej fyfan
88. har du hoppat studsmatta det här året - naj
89. vilken är den godaste frukten - mandariner appelsiner på vintern och vattenmelon på sommarn;)
90. äter du grönsaker varje dag - nej
91. dricker du så mycket vatten som man ska - möjligt 
92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig - övervikt
93. hur lång är du - inte så lång
94. är du nöjd med dig själv - nej
95. vad är du bra på - att va snäll
96. har du en egen hemsida - nej
97. är du medlem på den engelska bilddagboken - nej
98. hur gammal önskar du att du var - 1 år igen
99. vad är klockan just nu - 19.01
100. är det jobbigt att svara på frågor - nee då 
101. hur ser din dataskärm ut -  vädligt plat
102. har du städat idag - nej
103. har du varit ute idag - ja
104. vem ringde du senast ? - älskling
105. vad var du senast arg på - en massa bråk på nyår
106. vad har du för status på msn just nu - offline förmodligen
107. vad har du ätit idag - mat
108. önskar du att du var tjockare - nej
109. hur många hus har du bott i - 1
110. är du medlem på last.fm - nej
111. lyssnar du på webradio - nej
112. bäddar du sängen - bror på vart jag är
113. har du lätt för att somna - ibland
114. snarkar du - ja:$ det tror jag :$
115. vad har du för startsida - google tror jag
116. har du ett sladdlöst tangentbord - nej,
117. brukar du ha högtalare när du pratar i telefon - nej
118. vad lyssnar du på just nu - nån random kille som sjunger otroligt bra
119. vad har du för ögonfärg - blå 
120. vill du tatuera dig - aha nån gång
121. vad har du för visningsbild på msn - på mig.
122. vilka sidor/program är du inne på nu - fb och bloggen
123. laddar du olagligt ner musik - nej spotify;D
124. har du en egen ipod - nope 
125. är du fet - JA! 
126. vad önskar du dig i julklapp - ett bättre liv men vart inte så :/ får fixa det själv
127. ska du köpa prada mobilen - nej
128. har du sett filmen linas kvällsbok - nope
129. är du emo - nej
130. vad stör du dig på - att mitt fläsk är i vägen!
131. vad är emo enligt dig? - såna som dig :$
132. brukar du lyssna på hög musik - ja
133. vad gör du om dagarna - skola, dator ibland älskling bror på om nån vill göra nåt 
134. tycker du om popcorn - ja
135. vilken är din favoritläsk - cola
136. vad är din favoriträtt - potatis fiskpinnar och dillsås
140. är du död - ja?
141. är du osynlig - nej
142. filar du naglarna - nej
143. har du fräknar - hmm på ballen kanske vill du se?
144. har du posters på dina väggar - naj
145. vem är snyggast i my chemical romance - ?
146. vem känner du som har haft mest mobiler - jocke tror jag
147. vilket är ditt favoritämne - skola= fritiden
148. vilket ämne hatar du - alla
151. Favorit lärare - ingen
152. favorit loka - nadda
153. cola eller cola light - Cola 
154. älskar du din dator - mm bryr mig inte så värst
155. är din dator bög - lite kanske brukar stötta på mig när jag går till sängen viskar den i mitt öra stanna hela tiden :S
156. vad är ditt favoritplagg - vetefan
157. vilka affärer handlar du oftast i - mat affärer
158. vart handlar du (stad) - kristinehamn 
159. favorit tv-serie - the big bang theory
160. tycker du top model är roligt - nej
162. favoritfilm - alla!
163. vilken är den bästa musikgenren - beror på.
164. bada eller sola - Bada
165. katt eller hund - hund
166. åska eller sol - åska för att mysa :D sol för att ha roligt;D
167. vinter eller sommar- sommar! 
168. knarkar du - nej
169. skriker du - ibland
170. super du - nej.. jag är super
171. äter du - ja
172. snusar du - Nej
173. dricker vatten -  ja
174. är MER gott - lite
175. tycker du om salt - lite
176. har du kysst din egna spegelbild - lol nej
177. vad tänker du när du ser din spegelbild - fyfan vilken pudding vill du strula ?
178. ät en banan! - nee har en banan där nere om du vill ha?
179. har du runkat nångång - alltid!
180. använder du för mycket hårspray - nej
181. man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det - nej
182. favorit säng - älsklingens
183. har du en snopp - nej jag har en falukorv
184. har du sovit i en säng på ett varuhus - har hänt!
185. vill du ha sex just nu - hihi ja:$
186. vem är tuff - ingen
187. favorit meny på donken - big mac
188. donken eller burger king - donken
189. svart eller vitt - svart
190. rosa eller grönt - rosa, lätt
191. död eller levande - död
192. rädda joppeva - vaa?
193. tittar du på tv just nu - nej
194. skulle du kunna vara med i en porrfilm - nej
195. favorit karaktär i simpsons  - bart!
196. skulle du kunna sjunga på allsång på skansen -nope
198. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson - hell no
199. skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink - nej
200. städat eller stökigt - haha komma och titta du
201. bästa sex platsen - ute ;) mer spänning ;)
202. favorit halstablett - vet ej
203. är du ofta sjuk - nej
204. gillar du anonyma bevakare - nej
205. vågar du rapa högt inför andra - om jag gör, shit..
206. skriver du mer än 2 utropstecken - nej. 
207. vad är klockan nu då - 19.15
208. vad är det för datum - 2013-01-09
209. vad ska du göra sen - bio
210. är du inne på msn nu - nej
211. hur många har du blockat på din msn - för många
212. är nallar söta - ja
213. är jonte söt - veem ?
214. vart handlar du helst mat - i kylskåpet
215. vilken är din favoritglass - ingen
216. hemmakväll eller fest - hemmakväll för att mysa annars fest :)
217. privat fest eller festa med folk på stan - privat fest!
218. ditt nordiska favorit land - SVERIGE !
219. älva eller vampyr - vampyr
220. gud eller djävulen - djävulen
221. vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha - flyga
222. hus eller lägenhet, vad väljer du - hus
223. favoritgrönsak - gurka
224. har du anorexia - nej
225. vem shoppar du helst med - amanda eller sosso
226. räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M - nej
227. Hur vill du dö - vetefan 
228. skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör -nej
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör - aska
230. är bilddagboken den bästa sidan som finns - inte direkt.
231. hur ofta sitter du vid datorn - så lite som möjligt
232. har du klippt ditt eget hår - nej
233. har du gråtit efter att du varit hos frisören - nej
234. Favoritöl - nja alla smakar lika
235. vitt eller rött vin - BLÄ
236. öl eller vin - öl
237. coca cola eller red bull - cola
238. vad ska man blanda vodkan med - fanta cola sprite
239. havet eller sjön - sjö
240. favorit ö - hawaii
241. vem står dig närmast - bror på vilket sätt du menar
242. vad klarar du dig inte utan - älskling och min bästa vän min mor!
243. behöver du mer kärlek - nja :) 
244. blir du full varje helg - helvete heller
245. är du natt eller dag människa - dag
246. är du vampyr - ofc
247. har du varit med i något rollspel - inte fan vet jag
248. favorit the sims- ?
249. festa eller festival - festival
250. ska du på pride - nej
251. vill du det då ? -  nej
252. är du transa - kanske:$
253. vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden - att jag skötte mig från början med livet
254. vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt - bakåt
255. barn eller vuxen - barn
256. när ska du flytta hemifrån - redan gjort:)
257. eller har du redan gjort det - ja
258. går du i kyrkan varje söndag - NEJ :O ?
259. svävar du på rosa moln varje fredagkväll - öm nej
260. har du piercat nån gång - aa
261. är du laglig - oftast bror på
262. skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig - kanske det
263. värsta musikstilen - opera
264. rese sätt du föredrar (båt, bil osv.) - båt älskar vatten:)
265. är britney en bra mamma - vetefan känner henne inte
266. vem är du mest lik i mumintrollet - är det du så väldigt lik:S
268. ölmage eller vinmage - inget av det
269. vill du ha barn - ja en kille och en tjej
270. har du sjungit singstar nångång - haha minns inte
271. vilken är din favorit då - Venne
272. favorittparfym - 1 miljon
273. använder du deodorant - ibland
274. är du beroende av nånting - Ja
275. panda / björn - Panda
276. favorit radio kanal - :s
277. favorit bil - vet ej
278. vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år - va?
279. favorit författare - Venne
280. vad vill du bli när du blir stor - snikare
281. favorit modeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet - hm
282. senaste biofilm du såg? - hehe snart the hobbit i 3D
283. skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner - nää skulle ge bort en del
284. är du rik eller fattig - både och på mitt eget sätt
285. vad tycker du om beckham familjen - vetefan
286. favoritsport - ingen
287. silver tåget eller kustpilen - jadu bra fråga
288. har du sett filmen Spökhistorier - nej
289. var den bra då - ?
290. vilken historia är läskigast - mitt livs historia
291. har du långt hår - ne
292. vill du ha längre eller kortare - blir fint som jag har det
293. schlager nörd eller - nej
294. kunga familj eller president - inget
295. sämsta veckodagen - tisdagen
296. har du en dålig hår dag idag - som alltid 
297. tror du på ett liv efter döden - Nej
298. är du politiskt intresserad - Nej ;p
299. är du rädd för att dö - nää, men rädd att förlora dom jag bryr mig om!
nu har du läst att va duktig du var du som orka;)))) hahaa

 

Av Marcus Johansson - 9 januari 2013 16:47

tjenare fuckers!:) dags för ett nytt inlägg tänkte jag:)

va ska jag börja med då hm..
kan väl börja med lovet:)
lovet har varit det sämsta i mitt liv utom 3 dagar jag va med älskling utan bråk utan några bekymmer va faktiskt jävligt gött att ha:)
annars allt annat kan ta sig nån stans :)
igår va jag och bowla med amanda :) hon börja väldigt bra för bra kan man säga :)
men jag kom att ikapp;) hehe
sluta med bägge fick 345 poäng var HAHA XD 
har börjat skolan idag igen -.- va inte det roligaste kan jag ju ta och säga -.^
men det är bara att sköta skiten nu efter som jag bara går 3 dagar i skolan varje vecka nu :) tog bort måndag och fredag hehe:D gött de :P orka inte pendla 20 mil för att ha en lektion på dom dagarna så nu har jag 3 långa dagar istället :D..
va händer annars hmm inte ett skit typ?!?!:O typ bara 2 person som vill ses nu för tiden skit sköj!
enda jag ser fram emot just nu är sommarn så man kommer bort ett tag igen:-) ska bli gött tycker jag :)
annars är det bara en massa problem och sorg hela tiden som man börjar tröttna på..
men men kämpar på med mina problem och andras :) 
för ni förstår så här är det.
mår ni dåligt - mår jag dåligt
mår ni bra - mår jag bra
är ni glada - är jag glad 
så fortjätter det så där:) 
:)))))))))))))))))))




hade också 1 månad med älskling för 3 dagarsen med :) går väl framåt iallafall :D   

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards