Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Marcus Johansson - 29 januari 2013 17:33

tjenare tjenare faaaaaaaaaaan!!!

idag vakna jag vid kvart över 6 :)
va bara gå upp klä på sig göra det gamla vanliga skiten...
sen drog jag till skolan:)
va där till kvart i 3 så sluta jag :)
men hände lite roliga grejer där en då:)
vart kallad dum för jag inte kunde när jesus föddes xD haha men bara för det gav jag igen ägde han i andra grejer :) haha sa han inte så mycket mer sen:)
haft en ganska bra dag i skolan i alla fall:) men men
sen drog jag till karlstad åt på donken :)
nu sitter jag hemma ska inte göra ett jävla skit..........
kunde inte bry mig mer själv-.- dööh
aja herra fuckers!!

Av Marcus Johansson - 29 januari 2013 12:13

1, att det funkar som det ska med den jag älskar
2, att jag aldrig behöver oroa mig för pengar
3, att man inte behöver oroa sig för krig eller våld när man är ute eller att vapen inte fanns :)
4, att åka till månen
5, att hela min familj va som förut när allt höll alla kunde träffas och inte ha familj över halva jordklottet
6, en avsugning här och nu ;-)
7, att det är varmt i Sverige året runt!
8, att jag va smal ( ska jag fixa med!)
9, jag vill veta va som händer efter man har dött
10, jag vill veta om spöken finns såfall vill jag bli ett spöka lite haha

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards