Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Marcus Johansson - 25 januari 2013 23:42

tjenare fan.....


i morse vart jag väckt av amanda som inte kunde låta en sova ifred:S!!!!!!!!!!!
så fick gå upp då, skit trött..
sen drog jag ner på stan med henne tog en fika prata titta på grejer allt de vanliga,


efter det så drog hon hem jag med,
när jag kom hem så satt jag på en film, fick sms från johan att han hade mina pengar så gick möte han,
vid handlarn där skicka han ett till sms kommer snart om 10min 
så gick in där vid folk solar värmde mig vänta, såg jag en kompis börja jag prata med han:P
sen trodde jag såg johan för såg ut som han, ropa jag johan, stanna han till bara svara AHA, gick jag fram 
men själv klart va det inte min bror va en annan johan som hette det tydligen så börja ass garva hahaha perfekt timing på skiten hahaha fyfan... 
så stog kvar med han en stund still tills min bror kom, han va hungrig drog han ner och åt följde med gjorde han sällskap, 
efter det drog jag hem,
kolla klart på filmen jag titta på, men somna så hade jag på bio systemet på, vakna med att hela jävla soffan börja skaka och att det small till som bara helvete så jag hoppa upp hur soff fan börja titta runt va berädd på att va nån här inne, meeeen nee va bara film faaaan som ska ha roligt-.-
sen drog jag väg och handla lite dricka och chips.. 
drog hem igen, första jag gör när jag heller upp drickan så spilde jag ut glasssssssssset direkt på tangentbordet
så fick hämta papper sånt jävla skit direkt........ va inge roligt imörra får jag tvätta av skiten igen ....
sen när jag skrev med danni sosso alla som skrev så sluta helt plötsligt (ÅÄÖ) sluta funka va jag tvungen starta om datorn igen-.- för att dom skule funka... så har jag damp för jag är hungrig.... har inte ätit sen 4 -.- 
vet inte va jag ska äta-.- förmodligen skiter jag it nu med haha chips dipp har jag nästan allt kvar har ingen lust med de längre så de slängde jag istället... åt lite gran av det sen tappa jag suget för det haha inte värt pengarna men men....


sitter har beslut ångest om helgen...
går skit bra för mig jävla förbaska hor fan skapppppppp som ska fucka jämt.....
men men livet ska inte vara lättttttttttt


så nu sitter jag för mig själv som vanligt... såg nån kärleks film med mycket pussar sånt -.-
fick mig börja tänka på en annans pussar man saknar... 
va inge roligt tänka så fick man mer damp...
så nu ska jag hoppa in i en kall dusch 
Sen vetefan skära upp huvudet slänga hjärnan till fåglarna så man slipper allt kan man gå runt va dum istället för att leka dum :D:D hehe 

 

<3

Av Marcus Johansson - 25 januari 2013 12:08

Ja, jag glömmer om följderna
För en minut där jag förlorar mina sinnen
Och i stundens hetta min mun börjar gå
Orden börja flöda,

Men jag menade aldrig att såra dig
Jag vet att det är dags att jag lärde mig att
Behandla de människor jag älskar som jag vill bli älskad
Detta är en lärdom

Jag hatar att jag svikit dig
Och jag mår så dåligt över det
Jag antar att karma kommer tillbaka runt
Därför att nu är jag den som är ont, ja

Och jag hatar att jag fick dig att tänka
Att det förtroende vi haft är trasig
Säg inte att du inte kan förlåta mig
Om jag kunde vända tillbaka händerna på tiden
Jag svär att jag aldrig skulle ha korsat den linjen

men,

Så jag sitter och jag inser
Med dessa tårar faller från mina ögon
Jag måste ändra om jag vill hålla dig för evigt
Jag lovar att jag ska försöka
men nu är det väl redan försent

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards