Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Marcus Johansson - 19 januari 2013 15:27

tjo fan fan fan fan :P

igår jadu hmm:P 
ja kan ju börja med att jag vart väckt :P haha har jag nog redan sagt va jag gjorde har jag för mig men säger väl en gång till va jag börja med:P
vart väckt av amanda:)
sen drog vi ner på stan glömde hennes vantar hahaha xD va lite roligt när vi nyss hade skrivit om dom :P så glömde jag dom en då:P

sen tog vi en fika satt där prata :P fråga om skolar sånt nästa år :)
sen när vi va klara gick vi hem :)  
så börja hon skriva om krogen sånt att hon ville göra det :) men sa att jag inte orka så till slut gick jag med på att bowla:P
så satt vänta tills kl va 8 hade jag tänkt mig så gjorde mig i ordning lite :)
kolla tlf så hade hon redan gått vänta där sa att det stod några där som vi inte gillar :P så sprang ner till stan xD 
så möte jag alexandra amanda där :P gick vi upp börja bowla dricka och så:P
jag vann som vanligt nu ;))) hahaha alexandra som sa att hon va bäst på bowling;)
sen när vi hade spelat klart sånt vart jag amanda sugna på bells ;$ så vi drog dit :P
träffa massvis med folk hade skit sköj :P
tills amanda ville hem xD gjorde mig inget hade haft huvud verk ett tag då :P tror va för allt skrikande haha xD 
så följde henne sen drog jag hem direkt :P kunde inte somna förens 6 i morse såg vart jag väckt kl 10 av morsan för vi skulle fika:P så drog upp direkt då gjorde mig i ordning :P så prata med henne fredrik lite så handla vi med:) skulle bara ha lite gran sa jag men handla för 500kr lol aja va ju lite xD haha jävla mat-.-
marcus hungrig jaaa marcus hungrig:D:D
så nu sitter jag hemma gör inte ett skit :P ska hoppa in i duschen 
göra mig i ordning:D:D igen:P
kommer upp lite bilder från igår och en video på bobba hahaha:P 
haha kommer lite olika amanda far får vara med också suddig xD
sen på poängen vi hade på snart 4 serien :P spela upp till 5 serier eller nåt sånt:P 


             

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards